گوگل اين ميزان ماندگاري كاربر در صفحه را مد نظر قرار مي دهد.
گوگل هيچگاه رسما زمان فرصت ماندگاري استفاده كننده در برگه سئو در مشهد را تحت عنوان يكي فاكتور هاي جايگاه بندي اعلام نكرد. البته تمامي به نيكي ميدانند كه گوگل براي تجربه ي مخاطب بها قائل ميباشد. طبق شواهد اينطور استنباط ميگردد كه زمان فرصت ماندگاري استفاده كننده در يك برگه از فاكتور هاي غير بدون واسطه مرتبه بندي گوگل است.
شواهد علامت ميدهد كه گوگل براي تارنما هايي كه بازه مجال ماندگاري يوزرها در آن زياد ميباشد، قيمت قائل ميباشد.
تأثير ماندگاري استفاده كننده در كاغذ بر seo
Google Analytics ترازو هايي مانند نرخ سوراخ برگه و زمان مجال تمام گردهمايي را نظارت مي نمايد، البته بازه فرصت ماندگاري در برگه را نه.
برهه زماني مجال گردهمايي ممكن ميباشد مشتمل بر يكسري برگه و يا اين كه نوشتهي علمي باشد، ولي مقطع مجال ماندگاري مخاطب در كاغذ تنها بر روي يك قطعه از محتوا تمركز دارااست.
دوران مجال ماندگاري استفاده كننده در ورقه به صورت غير بي واسطه بر درجه بندي جستجوي شما تأثير ميگذارد. چون به گوگل ميگويد كه آيا شيت ي اينترنت متبوع به استفاده كننده ارزشي ارائه ميدهد يا اين كه نه؟
راه حل هايي براي ماندگاري بيشتر استفاده كننده در برگه به مراد كسب جايگاه هاي فراتر كاوش
تمام مضمون دوران مجال ماندگاري مخاطب در شيت حول محتواي كاغذ ميشود. درحالتي كه محتواي تارنما شما قيمت بيشتري به مخاطب ارائه دهد و جذابيت بيشتري براي مخاطب داشته باشد، به صورت حتم بازه زماني فرصت ماندگاري مخاطب در شيت به خواسته مطالعه ي محتواي اينترنت، بيشتر خواهد بود.
كيفيت محتوا براي كسب درجه هاي فراتر حاصل كاوش از اهميت متعددي شامل است. به عبارت ديگر، درحالتي كه محتواي كاغذ باارزش، قابل تلاوت و داراي ربط باشد احتمال اينكه يوزرها بازه زماني مجال بيشتري را در برگه بمانند ارتقا مييابد. اين زمينه دست پايان باعث به ارتقاء مقطع مجال ماندگاري و بهبود سكو ي اينترنت در كاغذ ي نتيجه ها گوگل ميگردد.
به صورت خلاصه، بهبود زمان فرصت ماندگاري مخاطب در شيت با ارائه ي تجربه ي كاربري خوب در يك تناسب بدون واسطه جاي دارد. هر چه وبسايت شما تجربه ي كاربري بهتري ارائه دهد، مخاطب احتمالاً مقطع مجال بيشتري را در تارنما شما سپري خواهد كرد.
كوشش نماييد مقصود كاوش را متوجه گرديد
قبل از ساختوساز محتوا كارايي نماييد مقصود كاوش را شعور نماييد.
غرض كاوش به نيت و قصد مخاطب از كاوش قبل از اخذ گزارشات كاوش اشاره داراست.
به صورت نمونه درصورتيكه كاربري مورد "شايسته ترين رستوران در طهران" را آيتم كاوش قرار دهد به احتمال زياد در ادامه باكيفيت ترين رستوران براي توصيه طعام و يا اين كه رزور ميباشد.
موتور هاي جستجو گر صفحه هاي را به نحوي جايگاه بندي مي نمايند كه ارائه دهنده ي اطلاعاتي باشند كه بسيار با قصد و نيت استفاده كننده مجاورت باشد. گوگل براي تجربه ي استفاده كننده قيمت اكثري قائل ميباشد و سعي بر حل اشتباهات يوزرها دارااست.
در صورتيكه ميخواهيد درجه هاي بالاتري كسب فرمائيد مي بايست مقصود استفاده كننده را از كاوش در پس كلماتي كه گزينه كاوش قرار ميدهد، فهم و شعور نماييد.
برچسب: