Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  سئو در مشهد سئو در مشهد

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

گوگل اين ميزان ماندگاري كاربر در صفحه را مد نظر قرار مي دهد.

گوگل هيچگاه رسما زمان فرصت ماندگاري استفاده كننده در برگه سئو در مشهد را تحت عنوان يكي فاكتور هاي جايگاه بندي اعلام نكرد. البته تمامي به نيكي ميدانند كه گوگل براي تجربه ي مخاطب بها قائل ميباشد. طبق شواهد اينطور استنباط مي‌گردد كه زمان فرصت ماندگاري استفاده كننده در يك برگه از فاكتور هاي غير بدون واسطه مرتبه بندي گوگل است.
شواهد علامت ميدهد كه گوگل براي تارنما هايي كه بازه مجال ماندگاري يوزرها در آن زياد ميباشد، قيمت قائل ميباشد.

تأثير ماندگاري استفاده كننده در كاغذ بر seo
Google Analytics ترازو هايي مانند نرخ سوراخ برگه و زمان مجال تمام گردهمايي را نظارت مي نمايد، البته بازه فرصت ماندگاري در برگه را نه.
برهه زماني مجال گرد‌همايي ممكن ميباشد مشتمل بر يكسري برگه و يا اين كه نوشته‌ي علمي باشد، ولي مقطع مجال ماندگاري مخاطب در كاغذ تنها بر روي يك قطعه از محتوا تمركز دارااست.
دوران مجال ماندگاري استفاده كننده در ورقه به صورت غير بي واسطه بر درجه بندي جستجوي شما تأثير ميگذارد. چون به گوگل ميگويد كه آيا شيت ي اينترنت متبوع به استفاده كننده ارزشي ارائه مي‌دهد يا اين كه نه؟

راه حل هايي براي ماندگاري بيشتر استفاده كننده در برگه به مراد كسب جايگاه هاي فراتر كاوش
تمام مضمون‌ دوران مجال ماندگاري مخاطب در شيت حول محتواي كاغذ مي‌شود. در‌حالتي كه محتواي تارنما شما قيمت بيشتري به مخاطب ارائه دهد و جذابيت بيشتري براي مخاطب داشته باشد، به صورت حتم بازه زماني فرصت ماندگاري مخاطب در شيت به خواسته مطالعه ي محتواي اينترنت، بيشتر خواهد بود.
كيفيت محتوا براي كسب درجه هاي فراتر حاصل كاوش از اهميت متعددي شامل است. به عبارت ديگر، در‌حالتي كه محتواي كاغذ باارزش، قابل تلاوت و داراي ربط باشد احتمال اينكه يوزرها بازه زماني مجال بيشتري را در برگه بمانند ارتقا مي‌يابد. اين زمينه دست پايان باعث به ارتقاء مقطع مجال ماندگاري و بهبود سكو ي اينترنت در كاغذ ي نتيجه ها گوگل ميگردد.
به صورت خلاصه، بهبود زمان فرصت ماندگاري مخاطب در شيت با ارائه ي تجربه ي كاربري خوب در يك تناسب بدون واسطه جاي دارد. هر چه وبسايت شما تجربه ي كاربري بهتري ارائه دهد، مخاطب احتمالاً مقطع مجال بيشتري را در تارنما شما سپري خواهد كرد.

كوشش نماييد مقصود كاوش را متوجه گرديد
قبل از ساخت‌و‌ساز محتوا كارايي نماييد مقصود كاوش را شعور نماييد.
غرض كاوش به نيت و قصد مخاطب از كاوش قبل از اخذ گزارشات كاوش اشاره داراست.
به صورت نمونه در‌صورتي‌كه كاربري مورد "شايسته ترين رستوران در طهران" را آيتم كاوش قرار دهد به احتمال زياد در ادامه باكيفيت ترين رستوران براي توصيه طعام و يا اين كه رزور ميباشد.
موتور هاي جستجو گر صفحه هاي را به نحوي جايگاه بندي مي نمايند كه ارائه دهنده ي اطلاعاتي باشند كه بسيار با قصد و نيت استفاده كننده مجاورت باشد. گوگل براي تجربه ي استفاده كننده قيمت اكثري قائل ميباشد و سعي بر حل اشتباهات يوزرها دارااست.
در صورتيكه ميخواهيد درجه هاي بالاتري كسب فرمائيد مي بايست مقصود استفاده كننده را از كاوش در پس كلماتي كه گزينه كاوش قرار ميدهد، فهم و شعور نماييد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/22 ساعت: ۱۸ توسط:webdesigninmashhad :

مهم ترين معيار هاي گوگل در سال 2021

انطباق با مقصود كاوش سئو در مشهد هنگامي يك استفاده كننده چيزي را در گوگل كاوش مي نمايد، در‌پي يك سود خاص ميباشد. گوگل مي‌خواهد مقصود استفاده كننده را شناسايي نمايد تا مطابق آن شايسته ترين فيض را به وي ارائه نمايد. بر اين مبنا هر چه كه ورقه شما با عبارت كاوش گرديده رابطه بيشتري داشته باشد در SERP رده بهتري خواهيد داشت.

براي اين كه بدانيد پشت لغات كليدي تان چه اهدافي براي كاوش قراردارد بايستي عبارت هاي مختلفي را كاوش و نظارت فرمائيد. پس از اين كه لغات متبوع را كاوش كرديد بايستي به ورقه نخستين حاصل كاوش نگاهي بيندازيد تا هدف ها جستجوي يوزرها را شناسايي نمائيد.

CTR
CTR از مهم‌ترين سيگنال هايي ميباشد كه در رابطه رابطه موضوعي اهميت خاصي داراست. هيچ شكي وجود ندارد كه ارتقا سي تي آر منجر بهبود در مرتبه بندي وبسايت ها گردد. كنسول جستجوي گوگل يا اين كه Google Search Console ابزاري ميباشد كه به شما امداد مي نمايد الگوي كليك بر روي SERP ها تا فرصت وصال به وب سايت خودتان را بيابيد. برگه هايي كه مرتبه بندي بالايي دارا‌هستند البته CTR آن‌ها تحت ميباشد احتمالا عنوان و متادسكريپشن (توضيحات متا) خير ندارند يا اين كه با غرض جستجوي رابطه ندارند كه سبب جذب بازديد كننده شوند.

كلمه ها كليدي برگه
هنوز هم يك كدام از مهمترين ترازو هاي گوگل در درجه بندي وب سايت ها به كارگيري از واژه و كلمه يا اين كه كلمه ها كليدي در تگ هاي تيتر ميباشد. انگيزه اين مورد آن ميباشد كه گوگل از اين تگ ها براي تشخيص معيار رابطه شيت با جستجوي استفاده كننده به كارگيري مي نمايد. اكنون اين لغت ها كليدي هر چه به اولِ تيتر مجاورت خيس باشند بهتر ميباشد. به خاطر داشته باشيد كه به كارگيري بيش تر از جد از لغات كليدي در متن مي‌تواند به سئوي ورقه زخم وارد نمايد و از طرف گوگل نيز به خيال اين تكرار بيشتراز حد جريمه گرديد.

جامع بودن محتواي وبسايت
مهم‌ترين غرض گوگل اين ميباشد كه كيفيت جستجوي خويش را بالا پيروزشود به همين ادله با استعمال از الگوريتم خويش به اسم Hummingbird برگه هايي را در سكو هاي فراتر قرار ميدهد كه با مفهوم عبارت كاوش گرديده منطبق داشته باشد خير تنها با لغت ها كليدي آن. پس علاوه بر اين كه استعمال از لغت ها كليدي را حق تقدم قرار مي دهيد مي بايست عملكرد نماييد مطلبتان جامع بدون نقص باشد، چون اين زمينه نيز يكي‌از فاكتور هاي گوگل براي مرتبه بندي صفحه ها ميباشد.

آنچه گفتيم تعدادي تا از فاكتور هاي گوگل بود كه براي درجه بندي وبسايت هاي گوگل به كار گيري مي‌شد، ولي فاكتور هاي گوگل در سال 2021 بيشتراز اين هاست البته ما كوشش كرديم آنچه كه مربوط به seo ميباشد را ذكر كنيم تا افرادي كه قصد فراگيري بهينه سازي دارا هستند بدانند كه بايستي تمركزشان را بيشتر روي چه نكاتي توده نمايند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/12 ساعت: ۱۰ توسط:webdesigninmashhad :